söndag 25 maj 2008

Min första tävling

Har aldrig varit med på någon tävling tidigare men när Nina uppmanar oss alla att lifta ett av hennes kort är det ju bara att hänga på (det gör ju jag ideligen ändå liksom)! Slog två flugor på smällen och gjorde ett beställningskort av tävlingsbidraget:



Har länge haft idén att göra en trafikskylt till någon som fyller 30, 50, 70 eller 90 (110 lär väl knappast bli aktuellt...=o)...) och nu blev det äntligen av. Här kommer Ninas kort som jag liftat:



Så konstigt att mitt kort blev så gult, för det är verkligen inte min färg normalt. Detta blir allt för idag. Återkommer imorgon med fler kort från helgen.

=o) Muffin

1 kommentar:

Nina sa...

Galet snyggt och underbart läckert!! Jepp, vi har visst samma smak du och jag :)

Tack för at du ville vara med och leka!

*KRAM!*