lördag 14 juni 2008

Visst finns det gröna ugglor?

Gjorde ett kort med en av stämplarna jag fick av Nina och när jag skulle färglägga honom så ville han absolut bli grön på magen. Det gick inte att streta emot, så han fick bli grön:

Färgerna blir INTE bra när jag fotar så han ser inte så grön ut märker jag. Jag scannar på måndag och byter bild (nu har jag bytt, 18/6).

Igår kväll roade jag mig med att lägga in en räknare på bloggen, det kan ju vara kul att se hur många som tittar in. Tyckte det var svårt att gissa hur många som varit här hittills så jag får börja på 0 nu. Eftersom jag inte kan det här med html ett enda dugg så var det lite klurigt, men det gick bra till slut.

Dags för frukost!

=o) Muffin

2 kommentarer:

Jennie/Deleelsia sa...

Ursnyggt kort...även fast ugglan ser mer brun ut hos mig:)

Ha en bra helg.

LisaMattias sa...

Hur snyggt som helst!

Och visst är det korten själva som styr hur de ska se ut i bland??!

Hälsningar Lisa