lördag 13 september 2008

Lite tävlingsbidrag

En av bonustävlingarna på Brunkullans forum avslutades igår kväll, vilket innebär att man får lova att lägga ut sina bidrag även på bloggen. Tävlingen var ett slags kedja där man valde 3 saker från en lista på 10 att göra sitt kort/sin LO av. Listan skulle man sedan fylla på till nästa tävlare så att den alltid innehöll 10 saker - jättekul! Man fick bidra med max 3 och för mitt första bidrag valde jag rivet papper, nål(ar) eller säkerhetsnål(ar) och gem:



...för det andra valde jag att använda monokromatiska färger, blommor och brads:



...och för det tredje valde jag endast svart och vitt, punchinella och band:


.
De två översta är beställningskort till min kollega J och det nedersta ett födelsedagskort till min söta systerdotter.
.
Tjingeling!
.
=o) Muffin

5 kommentarer:

Anonym sa...

Hej!
Vilka otroligt fina/häftiga tävlingsbidrag du har gjort! 8) Och jättekul att du är med i så många av våra tävlingar! Det uppskattas! :D Jag ska försöka sätta mig ner och pyssla lite nu, har en kompis som har fått barn! Det måste ju firas! Kram!

Anonym sa...

Helt underbara kort, det svartvita blev en storfavorit!

Nina sa...

Åh - du har gjort det igen!! En hel radda med SUPERLÄCKRA kort! Du är så BRAAA!! ♥

Elina sa...

Oh så läckert det svartvita är!

Anonym sa...

Hej! jätte häftigt kort! Undrar, var köper du måttbandstejpen?

MVH Camilla
lill_thorsten@hotmail.com