fredag 27 februari 2009

DT-kort #1

Nu har jag lyckats få ihop mitt första DT-kort för Starving Artistamps. Fick en av de nya bakgrundsstämplarna och var först lite osäker på vad jag skulle tycka om att jobba med så stora stämplar. När jag väl kom igång med den så var det superkul och jag kunde nästan inte sluta måla, är själv ganska nöjd med resultatet och det är ju alltid roligt.


.
Har använt följande Doodle Factory-stämplar: Jungle Backdrops, Malbec från Valentines remix, lanternan från the Great Outdoors och textstämpel från Sentiments Outdoors.
.
Idag fyller jag år och har faktiskt varit ledig från jobbet hela dagen. Har bara skruttat omkring för mig själv här hemma. Det har varit lugnt och skönt och mest blivit pyssel och läsning. Snart kommer maken hem och då ska jag blanda till en god fredagsdrink!
.
=o) Muffin

15 kommentarer:

Zarah sa...

Jättefint kort!
...och GRATTIS på födelsedagen! :D

Kathy K sa...

FANTASTIC!!! The colors pop off the page, and it was so clever of you to have him holding that lantern! Such an eye-catcher!

Ewonne sa...

Hipp hipp hurra för dig på din stora dag ♥♥

Kortet är underbart och jättefint färglagt dessutom!!!

DoodleFactory sa...

Happy Birthday! This card is fabulous - so cute that you incorporated the lantern from the outdoor set. I think paint is definitely the way to go for the scenes (if I keep coloring with my copics - especially the way I use them - they'll dry out in no time).

Anonym sa...

Wow sååååååå snyggt det blev Darling!
hoppas dagen varit bra och du firas ordentligt och ge Uffe en extra kram i dag!!!


Kramar i miljoner från mig....

Tiggy sa...

Oh my! Vilket jobb du har lagt ner, verkligen vackert.

/Tiggy

Anonym sa...

Underbart kort!! Och ett STORT GRATTIS på födelsedagen! Vad härligt att vara ledig. Kram!!

Karina Beck sa...

Tillykke med fødselsdagen.
Super flot dit 1. bidrag som DT : )

Anonym sa...

..HÅH! Här var det mycket att fira! Först o främst: Stort GRATTIS på födelsedagen! Hoppas du fick en mysig och speciell dag! Och grattis till DT-uppdraget - du är perfekt för uppgiften! :D
Sist men inte minst: Vilket UNDERBART kort!!! Vitsigt med lyktan och texten, det gillas! Och färgläggningen är kanon! Ha en fortsatt fin helg! KrAAAM!

Jeanette Wallén sa...

Carin skrev ungefär allt jag tänkte när jag läste inlägget idag och såg ditt underbara kort!!!

GRATTIS på födelsedagen!
GRATTIS till DT-uppdraget!
och
Gudars, vad snyggt färglagt!!

Kramar,
Jeanette

Jenny sa...

Grattis på födelsedagen! Jättefint kort!

Anonym sa...

WOW! Vilket underbart kort!!! You rock! :D
Kommer du till mässan nästa helg? Kom och hälsa på mig isåfall i vår monter, skulle vara skoj att ses!
Kram Kicki

Susanne sa...

Grattis på födelsedagen så här lite efteråt. Hoppas att du hade en underbar dag. Gillar ditt kort som vanligt och de där bakgrunderna ser urkul ut!
Kram

Nina sa...

OTROLIGT SNYGGT kort, Eva! Färgerna, mönsterna och detaljerna är bara såååå läckra!
Å GRATTIS på födelsedagen i efterskott! Fasen att jag missade det...hmm..jag har haft alldeles för mycket omkring öronen på sistone. :P

Kram!

Jennie/Deleelsia sa...

Vilket gryming snyggt kort. Hohujj, vilket läcker kort.

Jättegrattis till uppdraget.