fredag 8 maj 2009

En utmaning

Har sett hos både Nina och Petraso att det var crop på Allt om scraps forum. Kikade in där och upptäckte att jag gått med som medlem i juni förra året och ännu inte sagt ett enda ord där inne - pinsamt! Så typiskt mig. Jag går med på en massa forum och tycker det är jättetrevligt och sedan hinner jag inte med det.... Bättring (eller åtminstone försök till bättring) utlovas härmed. Nu kastade jag mig i alla fall rakt in i en utmaning som gick ut på att man skulle göra sina egna dekorationer.


.
Får tyvärr inte riktigt ordning på färgerna på fotot, tonerna ska vara något varmare och kortbasen mer cremefärgad. Edit: nu har jag tagit en ny bild i bättre ljus, färgerna är inte riktigt rätt ändå men ljuset är i alla fall bättre. Kortet är till min mammas faster Valborg som fyller 90 år!
.
=o) Muffin

8 kommentarer:

petraso sa...

Nice !!!

Ja Du har Fått liv på dig på Pyssel har jag sett;) fniss

Karina Beck sa...

Du er også dygtig til at lave kort uden stempler!! Flotte blomster.

Petra/Paradise sa...

*haha* jag är precis likadan!
Går med i olika forum å så glömmer jag helt enkelt bort att besöka dem alla.
nu har jag dock varit sämre än någonsin!! men men..så blir det ibland.
Vilket underbart kort du gjort till Valborg!! Blommorna var verkligen superfina! Va duktig du är! Å såååå himla snyggt med de sydda detaljerna! =D
Trevlig helg på dej stumpan å du, tusen tack för dina goa ord inne hos mej! *glad*
Kramisar Petra

Lisa sa...

Ja, jätte fint kort. Har själv presis upptäckt fördelen med att sy i korten. För engångs skull så kommer symaskinen till hands. :)

Gertrud sa...

Ett jättefint kort, ska försöka att sy på något kort. Härliga papper, färger ochdetaljer. Gertrud

Lisa sa...

Snyggt! Härliga färger! Jag gillar alla stygnen! Mammas faster blir säkert väldigt glad!
Kram/lisa

Nina sa...

Finfina färger och mönster och blommor! Du är min idååål! :)

Kram!

Camilla sa...

Åh så fint! Me like!