onsdag 24 juni 2009

Ledig = pyssel

Jag har semester denna veckan och det var ju verkligen en lyckträff vad det gäller vädret! Det har badats och solats som bara den de senaste dagarna, men lite pyssel har jag allt hunnit med också! Här kommer två bidrag till midsommarcropen på Svensk Scrapbooking, båda är gjorda efter skisser:
.

.
Nästa är ganska olikt mig i stil, utan text och utan stämplat motiv. Det var kul att testa lite annat och jag är ganska nöjd faktiskt.
.

.
Dessutom har jag hunnit med ytterligare ett kort som bara är ett bra-att-ha-kort som liksom gjorde sig självt:
.

.
Insåg nu att jag hade något mer att visa men det tar jag en annan dag. Ha det så gott i sommarvärmen!
.
Free Smiley Courtesy of www.millan.net
.
=o) Muffin

3 kommentarer:

Milla sa...

These are beautiful! Great use of colours, they bring a smile to my face :)

Enjoy your holiday!

petraso sa...

´Du tajmat vädret perfekt..... lad när det börja blåsa för en stund sedan fläktar gott!Toppar 26 grader här i skuggan barne har badat i "Lilla" plastpoolen.... med kompisar.... lagat punktering på bilen Och trasig ac och annat i dag.....

Dina CC bidrag var gör fina!!

Nina sa...

Åh vad ljuvliga dina kort är! Sådana som man blir GLAD av! Du är fenomenal!! Låter härligt med semester - bra tajmat där... ;)