fredag 5 juni 2009

Studentkort x 3

Idag har jag 3 studentkort att bjuda på. Först ut är kortet till min söta och überbegåvade systerdotter vars tillställning vi strax ska åka iväg till:
.

.
De kommande två korten har jag inte heller vågat lägga ut, inte för att jag var rädd att mottagarna skulle hitta dem utan för att jag inte ville att Hanna skulle se att jag hade den underbara studentrenen - då hade hon ju förstått att hon också skulle få den. Här kommer ett kort till vår vän A's dotter vars kalas vi också var bjudna till men tyvärr inte kunde gå på:
.
.
Och till sist ett stundentkort som vår vän C beställt till sin systerson, mycket studenter blir det....
.
.
Detta sista är som ni ser fotat i lite dåligt ljus.
.
Trevlig helg!
.
=o) Muffin

4 kommentarer:

Karina Beck sa...

Aii nogle fine kort. Den ren er bare så sød.!
God weekend.

petraso sa...

RENt utsagt underbara!

Mill@n sa...

Superhärliga kort, nu blev jag sugen på renen!! Han får kanske flytta hit nästa år ;o)

Nina sa...

SUVERÄNT snygga studenkort, Eva! Speciellt kortet till Hanna, det var extra fint!

Kram!

PS. Jag har fotograferat kortet som avtalt - det kommer i en mail snart ;)