onsdag 12 augusti 2009

Tro det eller ej...

...men jag lever faktiskt - och dessutom har jag pysslat!! Har dessvärre inte hunnit ta tag i det där med KAOS för det har kommit annat i ivägen, det får blir om ytterligare en vecka eller två. Däremot har jag gjort ett kort åt min kära vän K, vars söta dotter fyller 9 år på fredag. Instruktionerna var att det kunde gärna gå i rosa och rött och ha fokus på 9:an, så här blev det:
.

.
För övrigt har vi haft en jätteskön semester som avslutades med en härlig vecka på Österlen (åh, vad underbart det är!). I det här huset har vi bott:
.

.
...och på den här stranden har vi badat:
.

.
...rätt ok, va?! (Inte mina bilder, har googlat fram dem.)
.
=o) Muffin

8 kommentarer:

Petraso sa...

OMG!!! vilket hus!!!!
och vilket hus!!

Anonym sa...

Det såg ruskigt najs ut. Huset, kortet, stranden!

Fru T

Anonym sa...

Du är världens bästa kortmakerska!

Din eviga vän K

Angelica - Angel - Dolliver sa...

Såååå snyggt kort! Går nog hem hos de flesta 9åriga tjejer misstänker jag!

Vilket mysigt hus och stranden ser ju helt underbar ut!

Ha de bäst!
Kram / Angelica

Karina Beck sa...

Superfint kort du har lavet til din datter. Og velkommen tilbage fra ferie.

Annika kort & gott sa...

Kortet är urhärligt, jag blir glad av det!
Det där huset såg inte fel ut, kan tänka mig att ni haft en fantastisk semester där.
kram Annika

Carin sa...

Superläckert kort!!! :D Kul att du är back on track! Vi har kommit hem från semestern nu och jag hoppas få inspiration till lite pyssel snart! :D KraAAM!

Nina sa...

Vad mysigt ni ser ut att ha haft det. Å så hiiiiimla fint kort! Alldeles underbart - är säker på att det gör succé hos mottagaren :)