fredag 4 september 2009

Inga traditionella julfärger...

...blev det på årets första julkort:
.

.
Ninas trötta tomte är så söt och jag gillar i alla fall dessa, kanske något oväntade, färger.
.
Fy, vad det blåser - i alla fall här på västkusten. Vi, som bor ute i bushen, har som vanligt fått strömavbrott. Hoppas verkligen att strömmen kommer tillbaka snart, jag hade ju tänkt att fixa lite god fredagsmat och förbereda lite för imorgon också. Nu får jag väl sätta mig vid pysselbordet medan det fortfarande kommer in lite ljus från fönstret.
.
Free Smiley Courtesy of www.millan.net
.
Förresten så har Brunkullan laddat upp med en massa nyheter i butiken och har ännu mer på gång inom kort, spana in >>här<<, vettja!
.
.=o) Muffin

7 kommentarer:

Gurkiss sa...

Super snyggt kort, det gör väl inget att det inte är traditionella jul färger. Numera finns det ju julkulor osv i alla möjliga färger, jag tycker det var jätte fint.

Jobbigt med blåst och strömavbrott, hoppas ni får tillbaka strömmen...

Ha de gott.
Kram Gurkiss

Zarah sa...

Så himla GULLIGT!! ♥

Petraso sa...

ja här blåser det och ström har vi men vi bor centralt!! gillar dina julfärger!!! Mer otraditionellt!

Mathilde sa...

Men vad snyggt det blev! Och det va verkligen en söt liten tomte :)
Kram

Carin sa...

Tjusigt! :D Gillar färgerna skarpt! Alltid roligt med något annat än de traditionella även om det också är fint! Jag köpte också den trötta tomten ifjol, men hann aldrig använda den! Men det ska bli av iår! ;) Har faktiskt färglagt ett julmotiv, ska "bara" göra något av det också! ;) KrAAM!

DoodleFactory sa...

Awww, Nina's elf is a darling no matter what time of year.

Nina sa...

Åh, i dina händer kommer tröttnissen verkligen till sin rätt...även i o-juliga färger :)