lördag 21 november 2009

2S4Y Laura's sketch #39

För flera dagar sedan satte jag mig vid pysselbordet med avsikt att göra ett bidrag till veckans fina skiss inne hos 2S4Y. Skissen är jättefin och ser ut så här:
.

.
Trots den fina skissen så låste det sig helt för mig och jag tror jag har bytt hela upplägget och valet av papper helt eller delvis minst 4 gånger! I morse lossnade det plötsligt och äntligen blev jag nöjd, så här blev mitt bidrag till slut:
.

.
...och en liten detaljbild...
.

.
Ha en go helg, allihop!
.
:o) Muffin

9 kommentarer:

mom2christopher sa...

Very cute! Love the owl stamp and the touch of glitter! :) Kathy

Cheryl Nelson sa...

oh my goodness this is just the cutest EVER!! I LOVE that owl and the papers and everything!

Laura Davis sa...

Suuuper cute!! I love your new header too!
Thanks for playing at 2S4Y!
Laura

AnnikaS sa...

Hur underbart var inte det här kortet då?! Så fint, gillar färgerna och ugglan var ursöt.

Tettiz sa...

GRATTIS TILL FAB5!!!! :D

Kram,
Tett

The Cryer Family sa...

I love your card!!

Nina sa...

Åh, så läckert min kära...och så välförtjänt plats bland Fab 5! Grattis! DU ROCKAR, tjejen!! Woooot! *hoppar och viftar* :D

Nenne sa...

Oooo AAAA FAB 5, Grattis tjejen, you rock. Fullkomligt älskar färgerna!

Kram!

susieclayton sa...

Your card is so sweet - love the owl!