måndag 23 november 2009

En tävling till

Handstämplats blogg hittade jag ytterligare en november-tävling. Utmaningen bestod i att man skulle göra ett julkort som inte fick innehålla en enda gnutta rött. Så'nt gillar jag så jag kunde inte låta bli att hänga på, så här blev mitt icke-röda bidrag:
.

.
Först hade jag tänkt att skicka in ett kort som jag precis avslutat när jag läste om tävlingen, men sedan kom jag på att jag målat luvan och rosetten röda så det gick ju inte...
.

.
Idag har jag äntligen bakat saffransbullar!
.
Free Smiley Courtesy of www.millan.net
.
(Jaa, vi tjuvsmakade varsin men säg det inte till någon. Det var såååå gott!)
.
=o) Muffin

6 kommentarer:

Karina Beck sa...

Seje kort!

Inola sa...

Bakade saffransbullar i lördags, som vi har längtat! Man blir så glad och inspirerad av dina färggranna kort!

Li.W sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Li.W sa...

Hej!
Hittade hit från Änglahus :)
Vilka fina saker du gör!!!
Linda

Nina sa...

Ojojoj, så läckra kort! Håller tummarna för att du vinner!

Carin sa...

Jättecoola kort! ♥ Synd att det första hade lite rött i sig, det var ju för festligt! :D Håller också tummarna att du vinner! Kram pårej!