onsdag 18 november 2009

Rudolf med rosa mulen

Läste hos söta Paradise att StampARTic har en utmaning som går ut på att man ska göra ett rosa julkort. Detta passade mig utmärkt eftersom jag i tankarna redan gått och funderat på att göra ett riktigt rosa julkort. Jaa, är det något detta kort är så är det väl just råååååsa!
.

.
...och en liten detaljbild för att se lite 3D-effekt och lite glitter...
.

.
Det är alltid kul med monokromatiskt tycker jag, får se om det blir några fler.
.
:o) Muffin

16 kommentarer:

Jennie/Deleelsia sa...

Åh vad du rockar.
Hur jäkla snyggt var inte detta då.

Zarah sa...

*hihi* Vilket kul - och snyggt!!

Karina Beck sa...

Superflot monokromatisk julekort! Ham Rudolf er bare så sød, ham har jeg også. Jeg ville ønske at jeg kunne farvelægge ligeså flot som dig.

Carin sa...

Vråldiggar det här kortet! ♥ Färgläggningen av söta Rudolf är super! Och hela kombinationen jättefrän! Jag gillar också monokromiska kort! Jag tycker helt klart att du ska göra fler! ;) Kram!

Biggan sa...

Underbart! Vilken söt ren också!

Kram
Biggan

Jen sa...

Ja verkligen råååååsa. Skitcoolt! Blir glad av det :)

Jeanette Wallén sa...

So. Bloody. Cool. :O :D Du är bäst!!!!

Kram,
Tett

DoodleFactory sa...

ah, eva I love your pink christmas with nina's fun rudolph!

Tiggy sa...

Urläckert!!

Mara sa...

Men shit...vilket coolt kort. Får jag beställa ett par till jul?! Jag tycker du ska göra bara rosa kort framöver.....hehhe, inte, men det var i alla fall sååå snyggt!

petraso sa...

Lägger ner mitt bidrag dit är Bäst!!! ingen protest!!!


Såååååååååååå Snyggt!

Iren sa...

Så kult rosa julekort!

Klem

Gunilla/Nilla sa...

DUNDERSNYGGT och SUPERKUL julkort!

Kram/Gunilla

Inola sa...

Det sötaste julkortet jag sett på mycket länge!

Nina sa...

UNDERBART och ljuvligt jååååsa! Snyggast färglagt som alltid. Hoppas att du vinner!! KRAM!

Unknown sa...

Så nydeligt kort!!
Takk for at du deltar!
Klem,
jorunn