onsdag 9 december 2009

Stina 11 år!

Ja, idag fyller min lilla bäbis 11 år - tänka sig! Vi har så klart firat henne på morgonen med blommor och blader, sång och presenter, god frukost och saffransbullar (tydligen ett måste att få på morgonen när man fyller år i december). Ett kort blev det också:
.

.
Köpte detta melonpappret för ett bra tag sedan och Stina föll pladask för det (hon älskar melon) så jag sparade det till hennes födelsedagskort. Vad härligt det är när barnen fyller år, de fyller verkligen år - hela dagen allt vad de orkar!!
.
Till ikväll har hon beställt ugnstekt lax med citronrisotto och när jag frågade vad för sorts tårta hon ville ha så sade hon smulpaj med hallon så det får det väl bli.
.
Hipp hurra för Stina! ♥♥♥
.
Free Smiley Courtesy of www.millan.net
.
=o) Muffin

5 kommentarer:

Jeanette Wallén sa...

GRATTIS grattis till Stina idag!!! En väldans trevlig månad att fylla år i, måste jag säga. :D

Underbart kort också - som vanligt; kan du göra något som inte är underbart fint?? ;)

Kram,
Tett

Karina Beck sa...

Tillykke med datteren. Det lyder som en hyggelig dag for hende. Og så flot kort til hende.
Har du en god opskrift eller et link til saffransbullar.

Sara-SaGam sa...

Mmmm...den smulpajen hade jag också önskat mig ;-)

Anonym sa...

Gratta Stina från mig!

Du rockar med dina fina kort!

Fru T

Petra/Paradise sa...

Kortet är verkligen ljuvligt fint!!
Och Stina kan skratta sej lycklig!
FÖr jag vet att hon är helnöjd!! =D
Å jag hade gärna bjudit hem mej själv på erat kalas känner jag..för vilken måltid ni ska festa på!! *mumma* Är skapligt avis kan jag säga!!
SJälv lever man på köttbullar och makaroner dagarna i enda ;)
Söta detaljer du har med på kortet!
Stämpeln med sin fina färgläggning, bandet och tagen som är fastsatt på ett gem! SNYGGT!!!

Många goa kramar Petra