onsdag 6 januari 2010

Ett par nyårskort

Har gjort ett par nyårskort med Doodle Factory's underbara snögubbe från Winter set - visst är han helt ljuvlig? Är så glad att jag äntligen fick köpt de stämplarna.
.


.

.
Är faktiskt riktigt nöjd med båda två, det känns som pysselåret börjar bra. Det översta ser kanske lite gråblekt ut på fotot men det är riktigt mysiga pastellfärger irl. Edit: Det nedre kortet har jag liftat av bästaste Nina, glömde skriva det förut - så pinsamt! Äras den som äras bör!
.
Här är 10 grader kallt och det har snöat MASSOR. Ulf har varit ute och skottat som en tok, sedan kom han in och fick varm choklad.
.
Free Smiley Courtesy of www.millan.net
.
=o) Muffin

9 kommentarer:

Annaf sa...

Härliga kort här är det endast -25 nu i morse var det -30.

Jojjo sa...

Så fina och färgglada som alltid :)

Heidi sa...

Så flotte kort - og skønne farver :O)

Karina Beck sa...

Flotte kort.

Lillsnörpa -Tävling på bloggen sa...

Så imla fina nyårskort! Jätte bra gjort! /Lillsnörpa

Lillemor Elfgren sa...

Vilka härliga färger på dina kort!

Petra/Paradise sa...

två ljuvliga kort du gjort vännen!
Söt liten snögubbe! =D

Här är det -15 å jag är lite sur över snön idag..ska åka tåg till Norrköping men tåget är inställt..men de har fixat med buss istället..frågan är bara, när kommer jag fram då?!! =/

trevlig helg på dej stumpan!!!
KRAMAR Petra

Jeanette Wallén sa...

Jepp! Ljuvliga kort här också! Nu vill jag OCKSÅ ha den där DF-snögubben - den är så söt! :D

DoodleFactory sa...

eek! thank you so much for this new year's card. You made my mailbox (and me) very happy!