söndag 4 april 2010

Det bidde inget

Ja alltså, det blev ett kort men det blev inget bidrag till någon påskcrop som tanken var från början. Både Brunsons, pyssel.net och Scrappiz (och säkert ännu fler) har ju en massa roliga tävlingar och upptåg nu över påsken och tanken var att jag skulle göra ett bidrag till en av Brunsons tävlingar men det ville sig inte. Jag ändrade och ändrade fram och tillbaka och till slut blev det bara ett kort som absolut inte stämde in på den tänkta utmaningen. "...men lika glad för det är jag, men gladast är nog räven..." - det blev ju i alla fall ett kort som min mamma beställt till en väninna och jag är ganska nöjd (även om färgläggningen blev rätt trist och ser ännu tristare ut på fotot).
.

.
Så underbart det är när man kan fota ute i solljus igen! Den här lille rackar'n kommer så klart också från DF Creatures II, han heter Unger. Bokstäverna är rub-ons om någon undrar.
.
Jag har pysslat mer de senaste dagarna men det får vi ta en annan dag för det är sån't jag inte törs visa ännu.
.
=o) Muffin

4 kommentarer:

Elise sa...

Hejsan ♥
Jag hittade din blogg igår men jag tkr att den är helt underbart bra!
Jo, en fråga...
Din header, har du gjort den på papper och sedan fotat den eller har du skannat in den?
Ha det bra :)

Karina Beck sa...

Superfint kort. Jeg er vild med de nye stempler fra DoodleFactory. Hulk, at jeg ikke vandt dem ; )

Gunilla sa...

Dom små glada figurerna är så underbara! Har du köpt dom? Får jag i så fall fråga vad du angav på frågan: What is your sales tax rate

Jag förstår inte frågan och hittar inte heller någon mail att skicka o fråga dom om.

Nina sa...

Åh, det här kortet är heeeeelt LJUVLIGT! Vilka härliga färger!

Jag har inte heller fått till något till påskcrop'arna än - för många utmaningar på en gång gör en förvirrad tror jag. ....men du, det är inte för sent att vara med, det är massor med tid kvar!

Gunilla: Du ska skriva noll (0!).

KRAM!