tisdag 6 april 2010

Här kommer Zed!

Kommer ni ihåg barnprogrammet "Här kommer Bod"? Nåja, en hel del av er som är här och läser är säkert för unga men några kanske minns... Hur som helst så har jag nu gjort om det till "Här kommer Zed" - och här kommer han:
.

.
Zed är en riktigt störtskön liten rackare från DF Creatures II, har ni inte köpt dem redan så gör det för all del - det är verkligen stämplar som man inte kan vara utan. En liten detaljbild:
.

.
Hjärtat är ett rödmålat trähjärta som jag har klätt med papper, jag tror att jag har fått det av söta Petraso en gång, tack P!
.
Barnprogram är för övrigt rätt kul tycker jag (om det är någorlunda kvalitet på dem förstås), en nutida favorit är fåret Shaun. Annars är jag uppvuxen med och mycket förtjust i "Fem myror är fler än fyra elefanter", så himla bra...
.
=o) Muffin

5 kommentarer:

Petraso sa...

super snyggt kort!

Karina Beck sa...

Lækkert kort, Eva.
Jeg kender desværre ikke de børneprogrammer du nævner...
Nogle af de børne progammer, som vi har tilfældes og som jeg elskede var Pipi, Emil fra Lønneberg og Den hvide sten. Der var flere af de dejlige Astrid Lindgren serier, men lige nu kan jeg ikke huske deres navne .. ; )

Petra/Paradise sa...

WOW! VIlket megaläckert kort!! Han är för söt, lille Zed! <3
"Här kommer Bod?" Aaaaaldrig hört talas om! *haha*


Kramisar på dej stumpan!!

.::CaRiN::. sa...

Hej Eva! Vilket läckert, färgglatt och skojigt kort! :D Färgläggningen är toppen! :) Som sagt lockar dina kort till inköp av stämplarna! ;) Kram!

Nina sa...

EVAAAaaaa! Ditt kort är helt MAGISKT MAKALÖST snyggt färglagt! Lille Zed ser ju helt gyllne ut...fasiken vad du är BÄST! Kram!