söndag 30 maj 2010

Kort till en lärare

Min kollega S har en son som går ut femte klass nu och ska lämna sin "fröken" som han haft hela skolgången hittills och S beställde ett kort av mig till världens bästa Annica. Äntligen fick jag användning för det fina pappret från Cosmo Cricket som jag har haft länge men inte fått gjort något med, tycker det passar bra till just det här kortet.
.

.
Tycker att även Super-Mom passar utmärkt till detta. Har visserligen dåligt med bruna färger bland mina Copics men det ser faktiskt lite brunare ut irl, inte fullt så gråaktigt som fotot ger sken av.
.

.
=o) Muffin

10 kommentarer:

Helen sa...

Vilket härligt kort:)

Susanne sa...

Skitsnyggt! Blev riktigt bra med det pappret.
Kram

.::CaRiN::. sa...

Hej Eva! Drake vad många kort du gjort sista veckan! Oj oj! Här ligger man i lä! ;) Och alla är superfina som alltid! :D Coolt kort till läraren! Papperna passar pefekt! :) Och du är en hejjare på att färglägga med copics! Jag blir alltid sugen att köpa dom när jag tittar in hos Nina eller dig! ;) Men distresserna är härliga också! Tror jag ska försöka pyssla lite idag, har några beställningskort! Klurigt! :D Ha en fortsatt härlig söndag och morsdag! Kramis!

DoodleFactory sa...

Wow, your coloring is fantastic! I love her hair and rosy cheeks. That paper is a fantastic backdrop. What a lovely card for a teacher.

Christel sa...

Härligt färgglatt - och pappret är perfekt på det här kortet. Ja, många lärare är nog superhjältar på ett sätt!

Karina Beck sa...

Skønt kort i flotte farver. Perfekte detaljer til en lærer.
Du må have en ny god uge!

Petra/Paradise sa...

ooooh!! Detta kortet blev jag riktigt kär i!
Funderar nästan på att skola om mig till lärare så jag också kan få sånt här fint kort *blink* ;)
Älskar färgerna å Super-mom sätter pricken över i:et på detta kortet :)

Hoppas du haft en toppenhelg vännen min!

STORA KRAMAR Petra

Nina sa...

WOW!! Galet snyggt kort - och färgläggningen är heeeelt FANTASTISK! WOW!!

Pia sa...

Åh, va fint kort! Kan inte tänka mig ett bättre kort till en lärare, kanonsnyggt!
Kram
Pifa

Nenne sa...

Snyggt snyggt! ja pappret är perfekt!