söndag 23 maj 2010

Mera DF hos Brunkullan

Här kommer ett par DF-kort till som jag bloggade hos Brunis igår, har ni missat att fynda Doodle Factory-stämplar under veckan så har ni fortfarande hela dagen på er idag...;) Först ut ett bra-att-ha-kort med underbara Flob:
.

.

.
Vem blir inte glad av Flob? Tänkte också visa något helt annat, ett vårigt babykort som min kollega M beställt och som jag äntligen fick gjort igår:
.

.

.
För övrigt kan jag berätta att jag premiärbadade i sjön igår! Det var andra året i rad som jag (som är familjens badkruka) lyckades bada före maken och jag ska mobba honom hela badsäsongen i år också. Hoppas att det härliga sommarvädret fortsätter nu!
.
Free Smiley Courtesy of www.millan.net

=o) Muffin

2 kommentarer:

Nina sa...

Jättefina kort, vännen! Hur har du gjort ramen omkring Flob?

Du frågade om "frimärkeskanten" jag hade gjort på ett kort. Det är en kantstans från EK Succes "Slim edger border punch - Postage stamp", köpt hos Gittes.dk (som dessvärre inte levererar till utlandet). Hoppas att du kan hitta den någonstans i Sverige.

Puss!

Nenne sa...

härligt tjusigt med svenska färgerna- det är nog en av mina favorit färgkombos! (nåja allt - lite blått funkar ju för mig! *skratt*) så fiffigt du knutit rosetterna på babykortet! färgläggningen är ju grym också!