lördag 8 maj 2010

Otraditionellt konfirmationskort

Min vän K beställde ett konfirmationskort till en annan väns son som konfirmeras idag. Jag fick lov att sätta dit vilken tokig figur som helst, det behövde inte alls vara traditionellt - det blev det inte heller tror jag:
.

.
Visst passar väl Goonter utmärkt även till konfirmation?
.

.
Allt material kommer från Brunkullan, är ni nyfikna så kika in på Brunis blogg där jag specat upp allt.
.
Idag ska vi på försenad födelsedagsmiddag till min mamma, syster med familj kommer också dit.
.
=o) Muffin

4 kommentarer:

Jeanette Wallén sa...

Underbart kort - jag älskar verkligen kombinationen turkos/rött! Det är såå läckert! :D

*kram*
Tett

Karina Beck sa...

Sejt med et anderledes konfirmationskort og så flot resultat.
Du må have en fantastisk weekend.

Biggan sa...

Underbart!! :)

Jeanette Wallén sa...

Hey Chick!

Svar på din fråga i min blogg: Det kan vara kort/LO/altrat - whatever you choose - så länge det är en lift av någon av Läppstiftstjejerna! ;)

*kram*
Tett