torsdag 3 juni 2010

Två studentkort till en kollega

Min goa kollega T beställde två studentkort till hennes mans systrars respektive barn (hängde ni med?) som tar studenten i år. Först ut Olivia som gillar rosa:
.
.
...och en närbild på störtsköna studentrenen...
.
.
Sedan kommer ett kort till den andra systerns son som bor i Norge. Där har de visst inte riktigt samma studenttraditioner som vi har här, de håller på med något som kallas RUSS som jag inte riktigt blivit klok på vad det innebär. Hur som helst så ville min kollega att det skulle stå så på tröjan och då fick hon ju så klart som hon ville. Det var MYCKET länge sedan jag gjorde något med en Magnolia-stämpel men det skulle vara en kille med rött hår och jag hade nästan ingen annan kille så då fick det bli så.
.
.
.
Helt olika blev korten och det är ju roligt både för mig och för beställaren (tycker i alla fall jag).
.
G'natt!
.
=o) Muffin

3 kommentarer:

Gunilla/Nilla sa...

Ska höra med sonen vad RUSS är. Låter spännande!!

Korten är SUPERCOOLA!! Hur i HEEEELA friden kan du klippa ut så fint som du gjort runt renen????

Här skiner solen och det kommer bli en SUPERFREDAG med studenfest för min del.
Hoppas att du också får en dundrans härlig helg.

Kram//Gunilla

Karina Beck sa...

Kanonflotte studenterkort. Jeg kan især godt lide det øverste. Skønt stempel ; )
Du må have en god og solrig weekend.

Elina sa...

Jag älskar dina färgval! Urläckra kort!