måndag 9 augusti 2010

Äntligen ett kort!

Ja, nu har jag äntligen gjort färdigt och fotat kortet som jag påbörjade hos Petraso sist, så här blev det till slut:
.

.
Fotat i skymningen, ska se om jag kan göra om det i bättre ljus imorgon.
.
För övrigt har jag inte fått pysslat mycket men OJ, vad jag har städat, rensat, röjt, slängt, ändrat om, sorterat, organiserat, grejat och fejat i mitt pysselrum! Det började i liten skala men slutade med att jag gick igenom nästan allt. Flera dagar tog det men nu känns det väldigt bra, vissa förvaringsproblem återstår fortfarande men det tar jag en annan gång när jag hittat på en bra lösning. Ska se om jag inte kan ta några bilder någon dag och visa er hur det ser ut.
.
Idag har min 13-åring ett gäng med tjejer här som ska övernatta, jag förundras över vilken ljudvolym de håller hela tiden, hur orkar de? Var man likadan själv? Förmodligen.... Hur som helst så är det väldigt skönt att ha ett pysselrum att dra sig tillbaka till. Just nu pågår färgläggning av några nya DF-motiv, återkommer förhoppningsvis under veckan med lite nya alster. Detta är min sista semestervecka och maken började jobba idag så det lär bli en del pyssel.
.
Tjolahopp!
.
Free Smiley Courtesy of www.millan.net
.
=o) Muffin

4 kommentarer:

Linapyssel sa...

Va fint kortet blev Muffin!!! Grodan e super söt!!! Vill di hjälpa mig att röjjai min scrubb...låter som om jag skulle behöva en Muffin som kom och slängde saker!Hihhih.
Hoppas du får en härlig sista semester vecka
Kram Lina

Karina Beck sa...

Lækkert kort!
Jeg kunne se med det samme inde på SA at det var dit kort. Jeg er vild med din stil.

NuttesPyssel sa...

Kortet är jättefint och grodan så söt!

Vilken ljudvolym??? Hihihi... Den var alldeles perfekt tycker jag =)

Anonym sa...

Du var värre kan jag meddela! Fläkta.

Fru T