lördag 18 december 2010

Lördagsgodis till Mormor

Igår var ju maken och jag på julfest på jobbet (vi har samma arbetsgivare) och under tiden tog tjejerna bussen hem till min mamma, de 3 gjorde årets julkorv tillsammans och gick sedan ut på sta'n och åt. Efter julfesten åkte vi också hem till mamma så hela familjen övernattade där. Inspirerad av überduktiga Rimna hade jag gjort en liten godispåse till mamma och fyllt den med ett par av hennes godisfavoriter. Jag tog några bilder från olika håll så ni kan se hur den ser ut:
.

.

.

.
Här kan ni se Rimnas påse som inspirerade mig och här finns en beskrivning hur man gör. Det var vansinnigt roligt, jag blev jättenöjd och kommer definitivt att göra fler av samma sort. Man kan ju variera både papper, dekorationer och innehåll i all oändlighet - vilket jätteroligt pyssel. Jag har sagt det förut och jag säger det igen: detta är VÄRLDENS ROLIGASTE HOBBY!
.
För övrigt så har jag dessutom världens goaste kollegor, vi hade en jätterolig julfest igår.
.
=o) Muffin

2 kommentarer:

Maria sa...

Snygg design och papper. Kan tänka mig en sån på riktigt!

Petra/Paradise sa...

WOW WOW WOW!!
SÅg Rimnas variant inne hos henne och den var superfin!
Din variant är toppensnygg! Härliga
papper och dekorationer du använt dig av!
Förstår att den måste varit rolig att göra :D

Låter som ni hade en mysig kväll/natt.

Trevlig söndag!

KRAM Petra