torsdag 17 mars 2011

Underlig färgkombo

Jaha, får man bjuda på ett bra-att-ha-kort i en lite udda färgkombination? Jag blev riktigt förvånad själv faktiskt.
.

.
Söta katten Irma är kompis med hunden Harald och också en av Ninas fina stämplar.
.

.
Förkylningen är seg. Har jobbat hemifrån måndag-onsdag men idag tänkte jag att det var dags att visa sig på kontoret. När jag kom dit var jag helt slut. Körde på ett par timmar på kontoret men nu har jag återgått till att jobba hemma, man orkar liksom med lite bättre i pyjamasbyxor i hemmamiljö när man kan gå ifrån och vila lite då och då. Tack och lov för mobilt arbetssätt och förstående kollegor!
.
Jag vann en biljett till helgens pysselmässa i Göteborg hos Scraplagret via Facebook (1000 tack!) och tänkte gå dit en sväng på lördag - kommer ni? Det gäller att jag piggar på mig innan dess så jag orkar med mässan och dessutom konsert på kvällen.
.
=o) Muffin

3 kommentarer:

Maria sa...

Ja men det gick ju riktigt bra. Tillfredsställande när man lyckas sväva iväg någon annanstans.
Mässan blir det nog på söndag.
Krya på dig!

Maria

Nina sa...

Mmm, vilken snygg färgkombination! Sval och fräsch på något vis. Jättefin färgläggning som vanligt!

Jag är som du vet också förkyld, och undrar om jag inte har fått ungefär samma släng som du? Har varit hemma i 3 dagar från jobbet men tyckte att jag var tvungen att pallra mig iväg idag...men borde nog ha stannat hemma en dag till - känner mig nu helt slut i kroppen och knoppen. Puh. Skönt att det är helg! Låter som att du har en massa trevliga evenement att underhålla dig med :)

PUSS, och krya på dig!

Anonym sa...

Ohyggligt snyggt!

Gillar det gula! Och dej!

Fru T