tisdag 21 juni 2011

Trevlig sommar

Gulliga och superduktiga Carin har gjort några sommarkort och det blev jag också lite sugen på så jag snodde ihop ett jag också. Mycket färgglada papper från Echo Park blev det, EP har blivit ett av mina favoritmärken gällande papper på sista tiden. Sassafras och Scenic Route är ett par andra favoriter, vilka gillar ni?





Doodle Factory är som ni vet något annat jag aldrig tröttnar på. Ibland är det kul att rota runt lite bland prylarna och använda sådant man inte använt på länge, söte Squip fick hastigt och lustigt bli pilot för honom blev jag sugen på att använda till detta kortet.

=o) Muffin

4 kommentarer:

Jeanette Wallén sa...

Härligt färgsprakande och underbart fint! Jag blir alltid så glad av att se dina fantastiska kort!

*kram*
Tett

Petra/Paradise sa...

Det doftar SOOOOOOMMAR!
Men att den där lille ekorren vågar släppa händerna från ratten! Ah, en liten kille som vågar leva farligt tror jag bestämt ;)
Mumsigt färglagt!!
LJUVLIGA papper du använt.
Själv diggar jag dem skarpt även om jag är dålig på att skapa i dessa färgsprakande praktexempel.
Jag får väl ge min röst för Maja Design :)


Kramisar

.::CaRiN::. sa...

Heeej Eva! :D Vad roligt att jag har inspirerat dig till att göra "Trevlig-sommar-kort"! :D Ett äkta "Muffinkort" med spralliga stämplar och färgglatt utan att det blir rörigt! Superfint och glatt! :D Snygg färgläggning också! Angående mönsterpapper får jag nog lägga mina röster på Maja Design och October Afternoon! :) Får önska dig en glad midsommar också då den närmar sig med stormsteg! Ikväll skiner solen faktiskt så man får hoppas den håller i sig! ;) KrAAAM!

Ingrid - Inola sa...

Tack snälla du för det här fina kortet som landade i min brevlåda idag. Så otroligt läckert och välgjort in i minsta detalj, till och med baksidan var finurlig och snygg!Jag blev så glad ska du veta av denna härliga färgexplosion!

En stor kram och midsommarhälsningar från Ingrid.