onsdag 20 juli 2011

CAS-ual Fridays challenge #11

Trots att jag normalt inte är så bra på "clean and simple" så gillar jag den stilen mycket och bestämde mig för att anta veckans utmaning på CAS-ual Fridays: sweets and treats, så här blev mitt bidrag:



Klicka på bilden nedan och spana in de övriga bidragen.



Nu var det visst dags för en uppdatering på den här bloggen, det har inte hänt så mycket på pysselfronten den sista tiden. Det är väl kanske inte så konstigt när det det är sommar och semestertider. Vi håller dessutom på att byta fönster i stora delar av huset och det finns lite att plocka med runt det. Något litet har jag dock pysslat men det visar jag en annan dag.

=o) Muffin

2 kommentarer:

Annika kort & gott sa...

WOW, det är urläckert!

Kan tänka mig att ni har att göra om ni byter fönster. Se till att njuta av sommaren.
kram Annika

Laura Davis sa...

LOVE, great coloring!
Thanks for playing at CAS-ual Fridays!
hugs
Laura