söndag 14 augusti 2011

Födelsedagskort till Helen

Idag fyller min vän Helen år - hipp hipp HURRA! Detta kort har jag skickat till henne och hoppas att hon inte tjuvkikat.



Vem blir inte glad av en galen bäver med gigantisk mustasch och Speedos?

För ett tag sedan köpte jag på eBay embossing mats till mina Spellbinders nestabilities, det blir så fint med den där lilla reliefkanten runt stjärnan tycker jag (klicka på bilden så blir den något större och det kanske syns bättre).

Grattis igen, Nene!

=o) Muffin

4 kommentarer:

Karina Beck sa...

Så cool et kort. mums!

.::CaRiN::. sa...

Hehe, coolt kort Eva! Som sagt, vem blir inte glad av en galen bäver i speedos?! :P sPraLL! :D Reliefkanten är en fin detalj! :) Nu blir det kvällskaffe! Kram!

Petra/Paradise sa...

Hello cutepaj!!! :D

Vilket underbart sött kort du gjort till din vän!
Diggar "träbården" :)

Du får alltid till det så himla fint!
Och ja, jag kan inte annat än å hålla med. Men blir glad av å bara se den där lilla bävern! ;)

KRAMISAR

Jennie/Deleelsia sa...

Vilket underbart sött kort.
Och helt rätt att ge lite trä till bävern.

Ser att du fått tag i snappisar, för visst har du varit på jakt på sånna.

Kram J.