torsdag 8 september 2011

Dubbel födelsedag!

Ja, idag är det minsann två viktiga flickor som fyller år! Min systerdotter nr 2 i ordningen fyller faktiskt 19 idag, hur det gick till begriper jag inte. Som om inte detta var nog så fyller även äldsta dotterns bästis år idag och jag har naturligtvis gjort varsitt kort åt dem men total förvirring måste ha drabbat mig för jag har totalt glömt att fota båda korten. Så himla retligt! Jag har bett min systerdotter fota sitt kort och maila det till mig, kompisens kort kan jag be att få låna och fota själv.

Ja ja, båda korten dyker säkert upp här i bloggen så småningom....så snopet att inte kunna visa något alls idag. På lördag ska jag på pysselträff hela långa dagen så efter helgen har jag förhoppningsvis mer att visa.

Hipp hipp hurra för båda födelsedagsbarnen!

=o) Muffin

2 kommentarer:

Petra/Paradise sa...

Ååh!! VAd roligt med pysselträff Eva!! Vad avis jag blir!
MEn jag ska ju själv på träff snart ju :D
För att vara exakt, NÄSTA HELG!!!
*Wiiiiii* Det var nästan 4 år sedan jag var på träff sist, så det är verkligen dags!

Det är Rekordträffen i Mölnlycke jag ska på.
Misstänker att du inte ska dit?! :(
Hade ju velat träffa dej snart igen!
Länge sen sist!

Så typiskt att du råkade glömma fota korten ;)
Men är man stressad att få iväg korten så är det lätt hänt.

Trevlig helg nu och ha en toppendag på träffen!! :D

KRAMIS

Anonym sa...

Tack rara!

Grattiskortet
till
dottern
är
J Ä T T E F I N T !

Ha det gott! Kram.