onsdag 14 september 2011

Kortmakarmara

I lördags var jag alltså på Kortmakarmara igen. Vi hade en härlig, härlig dag med pyssel från morgon till sena kvällen - tusen tack till Pernilla med designteam och till dagens sponsorer: Scrapbookengros, Hero Arts, Japan Photo, Papermaze, Knapp-Karlsson, Kaiser Craft och naturligtvis Kortmakaren för generösa priser och utlottningar.

Som vanligt vid sådana här tillställningar så var jag inte särskilt produktiv, konstaterade återigen att jag pysslar bäst hemma på kammaren. Detta förtar på intet vis nöjet, vi hade ju så trevligt och mysigt hela dagen och det är så kul att få träffa andra pysslingar - tack Ingrid, Sara, Maria, Elin m fl för supertrevligt sällskap vid bordet.

En av dagens utmaningar lyckades jag i alla fall delta i, utmaningen var att använda en viss färgskala (höstfärger) samt att jobba efter en skiss, så här blev mitt bidrag:


Kortbasen är egentligen cremevit - inte ljuslila som det ser ut här, orkar inte fixa till....

Tänkte eventuellt lägga till någon text längre fram när jag vet vad det ska användas till.

För övrigt fixade jag lite med en större beställning men den får ni se en annan dag.

=o) Muffin

1 kommentar:

Petra/Paradise sa...

ååh! Nu längtar jag ännu mer till helgen då jag ska på Rekordträffen!
Det var 3 år sedan jag var på träff sist, så det är verkligen dags nu! :)

Vi är lika när det gäller att pyssla på träff, jag får inte mycket gjort ;)

Men kortet du gjorde klart är i vilket fall toppenfint!
Och med lite text, när du vet vem kortet ska ges till, så kommer kortet bli helt färdigt! :D

KRAMISAR!