lördag 1 oktober 2011

Fjärde året i rad

Min söta exkollega J beställer ju kort av mig titt som tätt och tidigt i höstas lade hon en beställning på 5 kort som skulle löpa på under hösten. Nu har jag gjort det femte och sista i den här omgången. Det är ett födelsedagskort till hennes son och det är faktiskt fjärde året i rad som jag gör födelsedagskort åt honom (och hans syster). Han gillar att fiska så jag lät Doodle Factory-räven Fargo hålla i ett fiskespö.



Som ni säkert märkt så har jag helt snöat in på de där foam-bokstäverna, tycker de är så himla läckra och jag gillar att sätta dem lite snett och vint.

=o) Muffin

1 kommentar:

.::CaRiN::. sa...

Heeej Eva! Jag har varit lite dålig på att kommentera på slutet men har kikat in här då och då iaf! ;) Jättefint grattiskort! Gillar de "ostyrliga" foambokstäverna! Vart har du hittat dom? :D Själv har jag inte pysslat så jättemycket sista tiden då jag inte haft orken! Att sätta sig in i ett nytt jobb tar lite på krafterna! ;) Men roligt att se att du är på hugget och skapat så mycket fint! Nu ska jag pyssla lite också, har en kollega som fyller 40 år! krAAM!