fredag 23 december 2011

Fler julklappstags

Idag har jag bl a slagit in en del paket och gjort fler tags. Även dessa blev anpassade för att passa till papper och band, några stycken av varje sort blev det.



Lite närbilder:



De är väldigt enkla men ändå rätt fina tycker jag själv. Pepparkakorna ser nästan svarta ut på fotot men är så klart bruna.



Och några färdiga paket, suddigt foto är jag rädd men nu ligger de under granen och jag vill inte fota mer.



Skinkan står i ugnen och det mesta börjar bli klart, har lite småpyssel med att stryka dukar och så'nt där kvar och även ett par paket till att slå in.

Så här dagen innan julafton vill jag ha något till middag som inte alls är juligt så idag blir det fisksoppa med aioli och baguette. Vad äter ni?

=o) Muffin

7 kommentarer:

Maria sa...

Pyssel in i det sista ser jag. Fina för att de är enkla.
Här står också skinkan i ugnen och det skulle inte förvåna mig om det blir den till middag ;)
Här är hellungt. Väntar på mellandotter o pappa som hämtar den yngsta som gärna vill vara med och pynta granen.

KraM

Zarah sa...

Vad LÄCKRA!! Jag gillar massa! :D

Karina Beck sa...

Flotte gavemærker.
God jul til dig og familien.

Karina Beck sa...

Flotte gavemærker.
God jul til dig og familien.

Gunilla/Nilla sa...

Som vanligt massor med läcker inspiration.
Dina fint inslagna julklappar med dom fina tagsen kommer säkert bli väldigt uppskattade!

Vill önska dig en GOD JUL och ett riktigt GOTT NYTT ÅR.

Stor kram till dig från mig//Gunilla

Bella G sa...

Vilka fina julklappsetiketter/tags!
Här blev det vegansushi idag.

God Jul!!

Ingrid - Inola sa...

Jättefina allihop och så läckert att de matchar paketpappret. Enkla och mycket stilrena! Gissar att du har dubbelt upp av pepparkaksgummediesen nu (puh, vilket långt ord!) ... chansade på att den kanske inte fanns i din samling. Tack för kommentaren i min blogg idag, och JO jag har faktiskt skickat iväg alla julkorten jag gjort. Blev nog någon slags rekord :-)

Kram på dig!