lördag 4 februari 2012

För sent

För ett antal dagar sedan hittade jag en skiss som jag började göra ett kort efter. Kortet blev liggande halvfärdigt i flera dagar men idag gjorde jag det färdigt. När jag nu gick in på sidan med skissen upptäckte jag att det var för sent att vara med i tävlingen - typiskt! Så här blev kortet:



...och en liten närbild på stämpelmotivet, det är en TGF-stämpel som jag köpt på någon rea för länge sedan men inte använt förrän nu.



Så här ser skissen ut, som ni ser vände jag den upp-och-ner.



För övrigt så kan jag berätta att söta Tracey på Starving Artistamps frågat om jag vill vara med i deras DT fullt ut, jag har ju under flera år "bara" varit gästdesigner. Så klart att jag vill - jättekul! Jag kan berätta att jag fått hem massvis med nyheter som kommer att släppas alldeles snart så jag har mycket att pyssla med här hemma men jag kan inte visa något riktigt ännu. Stay tuned....

=o) Muffin

4 kommentarer:

Annika kort & gott sa...

Grattis till den fasta DT platsen! Du gör fantastiska alster med dessa stämplar så jag förstår att de håller hårt i dig.

Kortet är superläckert! Vad är det för papper med all text? Det var så otroligt läckert i kombon med alla de starka fina färgerna.
kram Annika

Malin sa...

Underbart kort och Grattis till DT platsen! Du är ju som klippt och skurven för det jobbet! Ser fram emot att följa dina alster med dessa stämplar!
Kram Malin

Ingrid - Inola sa...

Om någon ska vara fast DT på det företaget så är det du! Stort grattis! Synd att du missade deadline med ditt kort, men för övrigt är det hur sött som helst. Och som alltid är färgläggningen fenomenal!

Monica =) sa...

Grattis!!! Ser nyfiket fram emot lite smakprov på det nya =)
Så retligt men lätt gjort att missa deadline, kortet är härligt! Denna lilla tjej gillar jag, är annars ingen stor fantast av just TGFś tjejer o killar.
Snöiga hälsningar, Monica