lördag 28 april 2012

Hedersuppdrag

TraceyStarving Artistamps har ju små ljuvliga tvillingdöttrar som är världens sötaste och som fyller 1 år den 13 maj. För ett litet tag sedan frågade Tracey om jag kunde tänka mig att fixa lite vimplar till kommande kalas och detta hedersuppdrag kunde jag ju inte säga nej till. Tracey skickade en miljon bilder på tema och färger i form av ballonger, ljuslyktor, klänningar, haklappar, hårtofsar och allt möjligt som hon köpt till kalaset och jag kom fram till att det var svart, vitt, zebrarandigt, blått, grönt och rosa som gällde.

Tracey bad mig göra varsitt flaggspel till tjejerna med namnen på och även ett med "happy birthday" om det inte var för mycket jobb. Så här blev tjejernas (som efter kalaset ska sättas upp på väggen ovanför deras respektive sängar):



Ber om ursäkt för hemskt dåliga bilder, nu är grejorna skickade så jag kan inte ta nya men hoppas få lite bilder från kalaset senare.



Den med happy birthday var så himla lång så den tog jag ingen bild på upphängd, på den satte jag en zebra mellan de två orden happy och birthday för att dela av. Här kan ni få en liten bättre uppfattning om hur vimplarna ser på närmare håll:



Fick användning av den större storleken vimpeldies som jag köpte för en tid sedan, de är ca 9 x 10,5 cm.

Idag har jag stått på pysselloppis i Floda ett antal timmar, mycket trevligt och lite fick jag sålt i alla fall. Kul att få träffa pysselkamraterna inte minst!

=o) Muffin

1 kommentar:

Petraso sa...

Underbara!!! hann inte åka dit för jag skulle på Kalas mit på dagen! hoppas ni hade skoj!!!