fredag 4 maj 2012

Gäst från England igen

Precis som förra våren vid den här tiden har vi en gäst från England på besök. Min äldsta dotter är ju med i något slags utbytesprojekt via skolan nu har vi besök av flickan som Ebba bodde hos i England i mars. Jag gjorde ett enkelt välkommen-hit-kort som jag satte på hennes säng:



Nu är tjejerna iväg och träffar de andra värdarna och deras engelska gäster, hela gänget ska visst ut och grilla korv nere vid sjön under kvällen. Undrar hur länge de håller ut, det är ju inte så himla varmt längre.

=o) Muffin

2 kommentarer:

Annika kort & gott sa...

ÅH vilka underbara färger. Du är bara bäst på färgkombosar!

Kram Annika

Ingrid - Inola sa...

Vilket härligt kort och jag gillar verkligen färkombon. Tänk om jag ändå kunde vara lite djärvare med färgerna och inte bara köra brunt, beige, brunt ... ;-) Lucky Katrina som får en så fin och välkomnande gest när hon kommer till er.