onsdag 16 maj 2012

Mer DF Animals II

Det finns verkligen hur många stämplar som helst i det nya setet Doodle Factory Animals II, här kommer en till och då har jag ändå inte visat alla ännu. Visst är det härligt?



Den här snubben ser lite vemodig ut, visst gör han? Därför valde jag denna texten på kortet, han heter förresten Niles och är så klart en myrslok.

Så skönt det ska bli med långhelg nu, hela 4 lediga dagar på raken! Imorgon åker syrran och jag in till sta'n och har "systerhelg" som vi kallar det och när jag sedan kommer hem på fredag eftermiddag så har jag ju ändå hela helgen kvar med familjen - toppen!

Go helg, alla pysslingar (och annat löst folk)!

=o) Muffin

2 kommentarer:

hannahoj sa...

Ja, det blev en liten paus där men förhoppningsvis är jag tillbaka igen. Kul att höra att du saknar mina kort :) Har faktiskt fått ihop hela två kort nu, varav ett är en lift från ett av dina kort som vi liftade igår hos SWE. Ligger i bloggen om du vill se :)

Ska bli riktigt skönt med lite ledighet nu. Precis som du säger är det gott med några dagar på raken då man hinner med både det ena och det andra. Hoppas du får en underbar dag på stan tillsammans med din syster och en mysig helg med familjen. Kanske blir det lite pysslande också? :) Fast jag ser ju att du inte ligger på latsidan, shit va kort du har gjort! Har kollat igenom lite och de är ju superläcka allihopa! Nä, måste kolla vidare nu :)

kram kram

hellenbell sa...

oj så gulligt och rolig!