fredag 1 juni 2012

Årets första studentkort

Redan igår tog min chefs dotter studenten och han hade beställt ett kort av mig. Dotterns färger är marinblått och naturfärger och hon är intresserad av musik och resor och är mycket förtjust i sin hund.



Notpappret fick stå för musiken och den bruna pappersremsan har små resväskor på sig, vet inte hur väl det syns. Jag trodde mig ha en bit kvar av ett band med tassavtryck och det tänkte jag skulle symbolisera jycken men det visade sig vara helt slut, synd.

=o) Muffin

3 kommentarer:

Annika kort & gott sa...

Åh så läckert! Skulle behöva något roligt studentmotiv, var kan man hitta denna fina?
kram Annika

Monica =) sa...

Urhärligt kort!!!
Den där studentrenen är så söt, synd att de är kluriga att finna.

Kram, Monica

Petra/Paradise sa...

Bedårande studentkort Eva!!
Härliga små detaljer som symboliserar studentskan! :D

MÅ gott och trevlig helg!
KRAM Petra