onsdag 4 juli 2012

Lycka till-kort 2

Idag tänkte jag visa det tredje och sista kortet som min vän K beställde. Det är alltså också ett lycka till-kort till en kollega som slutar. K hade föreslagit bl a rosa och grönt och mottagaren är mycket blond.



Fotade upplägget även på detta kortet.



Även på detta kort skulle det finnas plats för många namn.



Ikväll ska K och jag träffas tillsammans med våra andra två kamrater från grundskoleklassen - hurra! Det är alltid lika mysigt att ses.

=o) Muffin

3 kommentarer:

Maria sa...

Eva, du är som en ketchupflaska. Först ingenting och sedan sprutar det ut kort:)
Upplägget på det och Olles kort är bara så fiffigt och snyggt. Jag vet ju alltid vart jag ska gå när jag behöver inspiration. Kornelia är så söt i sitt blonda hår och orange och svart som Olle funkar alltid.

KraM

Ingrid - Inola sa...

Så himla gulligt med den mycket blonda tjejen! Roligt när beställaren har speciella önskemål om färgval och annat. Den här gången föll jag för en särskild detalj - den lilla muffinsen på insidan!

hellenbell sa...

supergillar!