söndag 23 september 2012

70-årskort

Igår fyllde min mammas äldsta väninna 70 år. Med äldsta menar jag inte att hon är äldre än övriga väninnor utan helt enkelt att hon är den väninna som funnit med längst tid i min mammas liv, närmare bestämt i drygt 50 år tror jag! Mammas present levererades i skriftlig form på en liten lapp inuti ett kort som hon händelsevis beställt av mig:



...och insidan såg alltså ut så här:



Födelsedagsbarnet heter förstås inte Lillan men hon kallades så förr och i vår familj har vi alltid fortsatt med det så för oss är hon Lillan och ingen annat. Hurra för Lillan!

Själv var jag på pysselträff i Gråbo hela dagen med en hel hoper pysselkamrater. Jag fick som vanligt inte gjort särskilt mycket men hade en jättetrevlig dag med övriga pysslare, tack ska ni ha tjejer - hoppas vi ses snart igen!

=o) Muffin

Inga kommentarer: