lördag 1 september 2012

Tjoho!

Jodå, jag lever! Förstår att en del kanske undrar eftersom det är så dött här på bloggen numera. Jag har haft svårt att få tiden att räcka till och pysslet har tyvärr fått stryka på foten, hoppas hinna med lite bättre framöver. Just nu är min äldsta dotter på väg till en kompis födelsedagsfirande, ett litet kort till henne hann jag med igår:



Kortbasen har jag stansat ut med Spellbinders och det är lite mindre än jag brukar göra, det mäter drygt 9 cm. Idag hann jag faktiskt fixa ett litet matchande paket, presenten krävde inte mycket utrymme så jag gjorde en liten tetra och pyntade lite så den skulle matcha kortet.



Inuti kortet stämplade jag Gummiapans fina stämpel:



Apropå Gummiapan så lottade ju Scrapfabriken ut lite nya stämplar häromsistens och gissa vad........ JAG VANN! Igår hade jag glömt att ta in posten så maken tog in den i morse och då låg det minsann ett kuvert med stämplar i till mig, så himla kul - tack snälla Helen och Scrapfabriken!

Inte nog med denna flax, det kommer mera. Your Next Stamp firade nyligen sin tredje födelsedag och bjöd i samband på det med en blog hop. Gissa vem som vann storpriset på $25 i butiken?! Vilken turgumma, va? Hoppas nu för all del inte att min tur i kärlek försvinner på kuppen!

Nu blir det ett glas rött och matförberedelser.

=o) Muffin

2 kommentarer:

Monica sa...

GRATTIS!!! VIlka härliga vinster <3
Kram!

hannahoj sa...

Ja, det här med att få tiden att räck till. Det är inte helt lätt ibland. Supersött kort förresten :) Läckert med det matchande paketet också.

Och grattis till vinsterna!!! Vilket flyt :)