söndag 11 november 2012

Glad far

Detta eminenta uttryck har jag stulit av kollegan M som bad om det på korten hon beställde till sin pappa och svärfar för ett par år sedan. Det är tydligen tradition i hennes svärfars familj till fars dag och jag tyckte det var så himla bra. Jag har gjort ett kort som mina flickor ska ge sin pappa när han kommer hem från mötet han är på idag.



Den här galna och störtsköna stämpeln tycker jag passar ypperligt till fars dag, jag har beställt den från USA men just nu kan jag inte för mitt liv komma på vad butiken heter.



Nämnda kollega M har beställt ett par kort till nyfödingar som jag har pysslat ihop idag men dem får ni se en annan dag.

Glad far, alltså!

=o) Muffin

5 kommentarer:

hellenbell sa...

Monica =) sa...

Hej där!
Kan bara hålla med dej -helt underbar stämpel!!! (har en viss förtjusning i monster och råttor...Fast möss går också fint =)
Kram, Monica

Jane sa...

Awesome colouring!! so cute! :)

Ingrid - Inola sa...

"Glad far"- vilken alldeles strålande hälsning att använda i sammanhanget. Kul kort, och så fint färglagt!

Maria sa...

Fantastisk stämpel till far. Färgläggningen är super!

KraM