torsdag 20 december 2012

Fler julklappstags

Ja, lite fler julklappstags har det blivit. En hel del faktiskt men jag inser nu att en del av dem har jag glömt att fota och satt direkt på paket. Får se om jag kan fota sedan med paket och allt så ni får se dem också. Här är i alla fall ett par sorter som jag gjort idag. Först en flinga stämplad med guld i all enkelhet och en liten blingsten i mitten.


(Ber om ursäkt för oskarp bild, orkar inte fota igen....)

Sedan återupptäckte jag ett härligt paket från Doodle Factory som jag gjorde i några olika färgställningar.



Det är roligt med egna lappar på paketen, samtliga är 5 x 5 cm, dubbelvikta och med denna stämpel från Gummiapan inuti:



=o) Muffin

2 kommentarer:

Ingrid - Inola sa...

De är fenomenalt söta dina små julklappskort! Får man fråga vilket format du har på dem, de verkar så lagom stora.

Ingrid - Inola sa...

Suck, jag måste vara dum på riktigt ... det står ju så tydligt i din text: 5 x 5 cm :)