tisdag 26 februari 2013

Jelly beans

Det är hemskt dålig fart på den här bloggen, har mycket annat just nu och det är tyvärr pysslet som får stryka på foten. Vad är det för ett konstigt uttryck egentligen - stryka på foten....?! Idag tänker jag hur som helst visa en liten flaska med godis som jag hängt en tag på.



Den här sköna snubben heter Mr Smiles och finns som digistämpel hos Jane's Doodles.



Han ser lite lagom galen ut och är ganska användbar tycker jag.

Imorgon fyller jag år och då ska jag, min vana trogen, ha semester och göra precis vad jag känner för eller möjligen ingenting alls hela dagen. Kanske kan det rentav bli lite pyssel...

=o) Muffin

1 kommentar:

Anna-Karin S sa...

Stort grattis på födelsedagen Muffin!
Hoppas du har en härlig, ledig dag och att du blir uppvaktad av de dina. Må så gott!

Anna-Karin S.