lördag 27 april 2013

Little Miss Mia

Ja, så heter det här söta tjejen, ritad av Jane på Jane's Doodles och uppkallad efter Janes dotter.



En liten närbild på damen:



HÄR hittar ni denna digistämpel och HÄR bloggade Jane mitt kort för några dagar sedan. Detta kort gjorde mig mycket förvånad i både färger och utförande - jag hade ingen aning om att det skulle bli så här. Så är det ibland, korten bestämmer själva.

Det har varit förfärligt dåligt med uppdateringar på den här pysselbloggen länge nu. Jag har haft mycket annat att göra och ytterst lite pysseltid och det lilla jag får gjort glömmer jag bort att blogga. Idag ska jag i alla fall iväg på pysselträff, förhoppningsvis får jag gjort lite där och förhoppningsvis kan det bli lite tätare med inlägg framöver. Nu  måste jag packa, så svårt det är att bestämma vad man ska ta med sig och inte! Ser fram emot att träffa Ingrid med dotter Lovisa och Sara.

=o) Muffin

Inga kommentarer: