onsdag 1 maj 2013

Beställningskort på träffen

Min mammas väninna beställde ett kort av mig strax innan träffen och hon behövde ha det igår på Valborgsmässoafton. Det var ju bra att jag hade lite tidspress på mig så att jag var tvungen att slutföra något i alla fall! :)



Det syns knappt men under det prickiga pappret sitter mini alpha stickers med datum för själva födelsedagen (klicka på bilden så blir den något större). Fina stämplen Rose från Doodle Factory tröttnar jag aldrig på, den är så himla användbar och passar till vem som helst tycker jag.



=o) Muffin

3 kommentarer:

Monica =) sa...

Charmig ros o grym färgläggning!
Ett kort färdigt på träffen är imponerande! Betydligt mer än mej: jag pratade, stämplade, pratade o pratade...Jooo, jag gjorde kantstreck runt ett av de stämplade motiven också....=)))
Solkram, Monica

Karin Åkesdotter sa...

Det här är ju så coolt - din beställare måste vara helnöjd! Fantastisk färgläggning som vanligt!

bili sa...

Många fina kort i din blogg :) Kollade in din snygga väska som jag trodde var en skinnväsk. Kan det vara det här pappret du söker som är liknande den du haft till väskan? Finns i 3 färger. http://www.pysseltagen.se/jewel--burgundy-12x12-p-6746-c-285.aspx
/bibbi