tisdag 14 maj 2013

Tvillingarna 2 år!

Igår var det en stor dag, Traceys (som äger Starving Artistamps) ljuvliga tvillingflickor fyllde 2 år! Jag påbörjade dessa kort till flickorna på pysselträffen sist och gjorde färdigt det sista hemma sedan, så här blev de - likadana men olika papper och färger bara:






Det är alltid svårt att veta hur långt innan man ska skickad dem men jag hade tur för det verkar som de kom fram på precis rätt dag! Jag har fått tack-mejl med ett ljuvligt videoklipp på Morgan som fingrar och tittar på korten och som säger "Eva" minsann! Vilka söta, goa ungar - jag önskar att det inte var så långt till New York så man kunde pipa över och gratta "på riktigt".

=o) Muffin

1 kommentar:

Anonym sa...

Ljuvliga kort Muffin!! Jag tror att jag skall försöka låna layouten till helgens studentkort. Supertack för inspirationen!! Kram