söndag 23 februari 2014

Ett inlägg!

Kan ni tänka er, här kommer ett inlägg från mig. Jag har verkligen inte varit flitig här på bloggen men nu på morgonen så tog jag mig en liten bloggrunda, det var riktigt inspirerande och jag tänkte att nu får jag ta mig i hampan och visa ett kort jag också.

Detta kort visades hos Jane's Doodles redan för ett par veckor sedan så det kan väl vara hög tid att det hittar hit till min egen blogg.



Detta kort är ett klockrent fall av CASE men jag minns tyvärr inte vems kort originalet var och kan därför inte länka till vederbörandes blogg och ge vederbörlig cred, är det någon som känner igen det så är jag tacksam för en kommentar så att jag kan skriva något om det. Giraffen kommer i alla fall från ett av Janes senaste stämpelset Jungle Baby.



Jag har inte pysslat så mycket på sista tiden men bloggrundan gav mig lite inspiration så kanske blir det något gjort under dagen, jag har faktiskt en beställning också så det skulle passa bra. Faktiskt har jag också ytterligare ett par kort som jag inte visat så det kanske snart kommer ett inlägg till, stay tuned!

Free Smiley Courtesy
of www.millan.net

=o) Muffin

2 kommentarer:

Zarah sa...

Vilket OTROLIGT snyggt kort! Du är grym.:)

Maria sa...

Jag såg kortet hos Jane, superfint. Du vet att jag älskar din färgläggning.
Jaaa! Vill gärna vara med på maran. Jag fick säkert inbjudan och sedan glömt bort. Jag ska maila Pernilla och se om hon kan klämma in mig. Jag behöver verkligen komma iväg på nåt.
KraM