söndag 22 juni 2008

Har gjort ett bidrag...

...till en av utmaningarna på Svensk Scrapbookings midsommarcrop. Det gick ut på att man skulle skapa något i grönt, gult och vitt. Blev inte riktigt nöjd med kortet, ibland vill det sig bara inte...det står "hipp hipp" i gult ovanför "hurra" men det syns inte alls så bra som jag tänkt mig, speciellt inte på bilden:


.
Men det värsta av allt är att jag begriper helt enkelt inte hur jag ska få in bilden i forumet och kunna vara med i tävlingen. Jag är förmodligen dum i huvudet, men det går bara inte. Har laddat in den 5 gånger och den säger att allt är ok och sedan finns den ingenstans ändå. Tänkte gör ett sista försök nu och ladda den härifrån bloggen i stället, annars ger jag upp...*arg*

=o( Muffin

3 kommentarer:

Anonym sa...

*hihi* äääälskar dom där roliga små stämplarna!!
Kortet blev jättegulligt!! =D
kram Petra

Anonym sa...

Cool snubba/snubbe! Jag gillar håret!

Fru T

Nina sa...

Jag har sagt det förr, och det tål att sägas igen: UNDERBART kort!