måndag 23 juni 2008

Många är tjejerna...

...som har bloggparty i sommar. En av dem är Tette, som under juni har en utmaning med följande regler:

"Jag utmanar dig att göra ett kort, som ska innehålla följande:* minst 1 band* minst 1 knapp* minst 1 sömm (för hand eller med symaskin)* minst 1 blomma* minst 1 fjäril* något rött och något turkost (får finnas med på någon/några av de ovan nämnda detaljer eller vara något helt annat på kortet)"

Mitt bidrag blev så här:



Fotat i jättedåligt ljus och när jag hade blixt så blev det för ljust på fel sätt. Imorgon får jag tillfälle att scanna in det i stället och då byter jag bilden (nu har jag bytt, 24/6).

För övrigt har jag ledigt den här veckan, har nästan inte fattat det än - men det är skönt!!

=o) Muffin

P.S. Fick förresten in bilden på Svensk Scrapbooking till slut igår, det kanske hjälpte att jag fick gnälla av mig lite...;o)

4 kommentarer:

Anonym sa...

Fniss du kunde väl ha ringt mig nu när du har nummret;)
Inte alls svårt bara man är medlem i gallerit också eller ser till och ha rätt lösen ord;) ( som jag brukar glömma)

Kanon snygga kort

Theresa/Tette sa...

Men wow, vilket fint kort! Tack för att du är med i min utmaning.
Ha en bra dag!
Kram Tette

Anonym sa...

Måste korrigera ryktet.....
Jag skrev att det var 9 st Nina inte har sett..... har allt gjort minst 12 st i helgen..... ;)

Nina sa...

Så FINT! Klurar också på den här utmaningen...men nu törs jag ju nästan inte skicka in något bidrag!
Du är så BRA!