söndag 15 juni 2008

Tror jag har vuxit fast...

...vid pysselbordet, kan bara inte slita mig och idéerna sprutar fram. Var tvungen att ta fram ett skissblock nyss för att inte glömma allt som ploppar upp! Har gjort ännu ett bra-att-ha-kort:


.
Mycket färg just nu, det går ju i olika perioder tycker jag. Ser du bandet, Jennie....=o) Fick ju lite kapsyler av Nina och visste först inte riktigt vad jag skulle göra med dem, men detta blev jag riktigt nöjd med - kul med nya grejor så man blir tvungen att tänka till.

=o) Muffin

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej! :)

Jättehäftiga och fina kort! Du är en hejjare på att alltid få till det! Kul idé med kapsylen! Jag har inte använt mina än! ;) Gillar de humoristiska stämplarna vi fick av DrNina! :):) Nu ska jag också pyssla vidare!! :) Kram!

Nina sa...

UNDERBART kort!!
Jag ska också börja använda de där fågelstämplarna. De se bara så sura och trötta ut, hehe!

Självklart får du lifta min idé med kapsylerna - det var ju inte ens jag som hittade på det först ;)