onsdag 25 juni 2008

Undrar om...

...det är så här det ser ut i min hjärna...?

Ett virrvarr av olika mönster och färger och så lite musik...och en och annan uggla... Jag stod i godan ro och stekte en lunchomelett till min 9-åring och då kom dessa cirklar plötsligt farande i huvudet och krävde att få komma ut. Vad gör man - jo, lommar iväg till pysselbordet så klart (i stället för att frosta av frysen som man borde)!

"You rock!" riktar jag för tillfället till alla er som lämnar kommentarer till mig, det är så himla kul att se vilka som tittar in!!

=o) Muffin

7 kommentarer:

Ewonne sa...

Klart att man ska pyssla istället för att frosta ur frysen ;o) Iaf när det blir så bra som det här kortet!!! ♥

Anonym sa...

Coolt kort! Förmodligen är det så det ser ut i din hjärna! Min är nog någorlunda likasinnad.. hehe! Men genier behärskar ju kaos sägs det..?! ;) Och varför slösa tid på trista saker när man kan göra roliga som att pyssla?! ;) Get back to rock position! 8) *...crowdsurfin´.....*

Anonym sa...

You rock bruden! gör snyggt!

Ps man kan frosta av frysen prata i telefon pyssla och stryka samtidigt?
Fniss gör alltid tusen grejer samtidigt..... kommer på pyssel grejer rusar fram och tillbaka hela tiden......I går var det nära dottern fick stickles på tandborsten i stället för tandkräm.... dax och varva ner..... NÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ får ju snart miljoner stämplar( 85 st)

Jennie/Deleelsia sa...

He he så det är får man får idéer...måste alltså laga mat...inte bara köpa färdig :)

Läckert blev kortet.

P.s Hugo hälsar :D:D:D D.s

Anonym sa...

Hej! Och tack för dina fina ord på min blogg. Brukar kika in här då och då, men har nog inte lämnat något avtryck förrän nu. Jättemycket fint du gör!
Jag kommer tillbaka!! :0)

Nina sa...

JÄttesnyggt, Eva!! Å grattis till publiceringen på Starving artistamps galleriblogg! ♥

*KRAM!*

DoodleFactory sa...

Mimo is one of my favorite characters to see colored in because I love how everyone can give him a new crazy outfit depending on what colors they choose.
love!

dålig dator översättning::

MIMO är en av mina favorit karaktärer för att se färgad i eftersom jag älskar hur alla kan ge honom en ny galen utstyrsel beroende på vilka färger de vill.
kärlek!