tisdag 24 juni 2008

Mer give aways hos Starving Artistamps och ett kort

Japp det är sant, de delar ut ännu fler godsaker gratis hos Starving Artistamps, kolla här bara! Jättestort GRATTIS till Petraso som vann utlottningen av de svenska textstämplarna - det är du väl värd, P!!

Pysslade ihop ett kort till kortlådan igår kväll och blev riktigt nöjd faktiskt, ibland känner man bara att det funkar och blir ungefär som man vill att det ska.



Vet inte om det syns så väl, men det hänger två små pärlor på gemet. Punchinella är verkligen toppen, det fyller ut så bra här och där (hm, hur lät det där - jag kanske skulle stoppa lite i behån?). Äh, ni fattar nog vad jag menar...

Tjingeling!

=o) Muffin

5 kommentarer:

Anonym sa...

inte alls svårt att känna igen ett efternamn som inte så många bär...vi är väl 11 tror jag. jodå, både ulf och ulla fanns i patriks minne. tänk vad världen är... som man brukar säga. gillar dina coola kort och frestas till att göra lite "tuffare" kort, med nya stämplar. finns så mycket gulligt i världen! vi hörs!

Jennie/Deleelsia sa...

Helt underbara kort du har gjort sen jag tittade in här sist.
Det ena läckrare än det andra.

Och jupps ser bandet...mycket läckert :)

Marie sa...

åh vilket härligt kort, man blir glad av det! :)

Anonym sa...

Åh vilket sött kort!! Vet inte om jag varit här förut, men jag är glad att jag hittade hit. Så fina saker! :)

Anonym sa...

Grymt läckert kort! Dom är såååååååå Tuffa!

ja jag vill se puncinella sticka upp ur din bh!!!!!*stört coola EVA*
Japp pärlorna syns...

Jag är en turgumma så jag är med igen på utlottningen men det skulle väl vara Som en Blixt från himmelen om jag vann igen!!!

tusen tack för sms!!!! Svavade fram till bion.....